Powered By Blogger
ΤΟ BlOG ΠΟΥ ΑΓΑΠΑ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΗΣ λΕΝΑΣ πΛΑΤΩΝΟς, ΤΑ GREENGLISH (ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΛΕΞΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΠΟΤΕ ΤΗΝ ΓΡΑΦΩ ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΩ), οκ δεν χρειάζεται να φωνάζω (ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΖΕΙ ΑΙΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΚΑΝΕΝΟΣ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ), ...συνεχίζω...ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, TA ΠΑΛΙΑΚΑ(?) ΤΟ MIDI ΗΧΟ {(ΜΗ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΜΕ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙ) (χμμμ, παίζει και να προλάβει τελικά γιατί ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΖΩ ΟΥΤΕ ΤΣΕΚΑΡΩ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ...ΕΙΜΑΙ ΨΥΧΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ)}, ΤΟΥΣ ΚΟΛΑΣΜΕΝΟΥΣ-ΕΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ-ΕΣ, ΤΗΝ 6η ΔΙ-ΑΙΣΘΗΣΗ, ΤΟ ΚΑΛΟ SEX, ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ, ΤΟ ΠΟΤΟ, ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΙΣΕΙ ΤΑ ΗΜΙΜΕΤΡΑ, ΤΗΝ ΤΣΙΓΚΟΥΝΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ, ΤΙΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΕΝΟΜΥΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ. ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG EINAI ΔΙΚΟ ΜΟΥ (καλά λέμε τώρα) και ΔΕΝ θα παλέψω στην ΛΑΣΠΗ με όλους όσους ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΟΥΝ να το λερώσουν ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ...και κάτι ακόμα....ΔΕΝ ΘΕΛΩ Άνdρρα.

Είμαι κεφάτη ψωνίζω από το ίντερνετ. Η όχι; - Ενημέρωση για τους φίλους μουσικούς


Αυτή η δημοσίευση θα φιλοξενήσει ιστορίες βγαλμένες μέσα από την ζωή! Σκοπός της είναι να ενημερώσει τυχόν μελλοντικούς αγοραστές για την ανοργανωσιά και το θράσος ορισμένων επιχειρηματιών. Θέλετε πελάτες για να τους ταλαιπωρείτε ρε; E OXI!
Η ταλαιπωρία συνεχίζεται...




Σάββας Κ. 
Ενημέρωση για τους φίλους μουσικούς: παράγγειλα ένα μικρόφωνο από το musicmania. (http://www.musicmania.com.gr)Όταν έγινε η παραγγελία, το μικρόφωνο ήταν σημειωμένο ως "εντός αποθέματος". Περάσανε δύο ημέρες και δεν είχα καμία επικοινωνία από το κατάστημα, οπότε και πήρα τηλέφωνο για να ρωτήσω τι έγινε. Λίγο ή πολύ ενημερώθηκα πως δεν υπήρχε στ' απόθεμα, μετά από κάμποσες λεκτικές λούπες. Ρώτησα τι γίνεται με τα χρήματά μου: "εφόσον η παραγγελία ακυρώνεται (σ.σ. προφανώς ακυρωνόταν τη στιγμή που μιλούσαμε) τότε τα χρήματα θα επιστραφούν στον τραπεζικό σας λογαριασμό σήμερα ή αύριο πρωί".

Σήμερα, μια βδομάδα αργότερα, τα χρήματα είναι ακόμη δεσμευμένα από το musicmania ή την συνεργαζόμενη μ' αυτό τράπεζα. Επικοινωνώ με την τράπεζά μου: "τα χρήματα πρέπει να αποδεσμευτούν από την επιχείρηση για να επιστραφούν στον λογαριασμό σας". Καλώ το musicmania -στο κινητό, μια που το σταθερό δεν το σηκώνει κανείς- για να ζητήσω τον λόγο, και όπως κάθε σάπιος Έλληνας επιχειρηματίας, ο υπεύθυνος σφυρίζει αδιάφορα και προτείνει οποιαδήποτε λύση πέρα από το να κουνήσει τον κώλο του. Οπότε εξοργίζομαι, φωνάζω και καταλήγουμε στ' ότι αύριο θα επικοινωνήσει με τη δική του τράπεζα για να βγάλει άκρη.

Μετρήστε τις κακές επιχειρηματικές πρακτικές ως τώρα:
- Προϊόν που ΔΕΝ είναι σε απόθεμα εμφανίζεται ως "σε απόθεμα"
- Πελάτης το παραγγέλνει και ο καταστηματάρχης ΔΕΝ ενημερώνει πως το προϊόν ΔΕΝ είναι διαθέσιμο
- Ο καταστηματάρχης ΔΕΝ ακυρώνει άμεσα τη παραγγελία/χρέωση, ώστε να επιστρέψουν τα χρήματα στον λογαριασμό μου
- Στο τηλεφώνημα, ο καταστηματάρχης επιμένει πως όλα πάνε ΚΑΛΑ με τον τρόπο που κάνει τη δουλειά του
- Τα χρήματα δεν επιστρέφονται στον λογαριασμό του πελάτη άμεσα -- ΥΠΟΠΤΟ, πέρα από προβληματικό
- Όταν ο πελάτης επικοινωνεί, ο καταστηματάρχης ΔΕΝ κόβει τον κώλο του να βγάλει άκρη, αλλά προσπαθεί να φορτώσει τις όποιες διαδικασίες στον πελάτη -- αθάνατη Ελλάδα

Για τους παραπάνω λόγους, προτείνω ν' αποφύγετε το συγκεκριμένο κατάστημα. Σημειώστε εδώ πως είμαι εξοργισμένος και προφανώς όχι αμερόληπτος, αλλά ΜΙΑ τέτοια εμπειρία πιστεύω πως αρκεί.

Telemachus, βάζω όλη αυτή την ιστορία δίπλα δίπλα με το χαλασμένο Nexus 7 που μου φέρανε δώρο από την Αγγλία. Τσέκαρε τις διαφορές:

- Παίρνω τηλέφωνο στην ASUS, ενημερώνω πως μάλλον είναι χαλασμένο.
- Στέλνουν την επόμενη μέρα μεταφορική, το μαζεύουν, ενημερώνουν πως -μέσα από στατιστικά που έχουν συλλέξει- η όλη διαδικασία θα διαρκέσει 7 ημέρες μέχρι να είναι πίσω στα χέρια μου.
- Το στέλνουν Τσεχία, το επισκευάζουν, τρεις ημέρες μετά (χτες απόγευμα) στέλνουν email πως μου στέλνουν καινούργιο από τη Τσεχία
- Μ' ενημερώνει η μεταφορική πως θα έρθει στα χέρια μου σήμερα στις 5 το απόγευμα