Powered By Blogger
ΤΟ BlOG ΠΟΥ ΑΓΑΠΑ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΗΣ λΕΝΑΣ πΛΑΤΩΝΟς, ΤΑ GREENGLISH (ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΛΕΞΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΠΟΤΕ ΤΗΝ ΓΡΑΦΩ ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΩ), οκ δεν χρειάζεται να φωνάζω (ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΖΕΙ ΑΙΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΚΑΝΕΝΟΣ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ), ...συνεχίζω...ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, TA ΠΑΛΙΑΚΑ(?) ΤΟ MIDI ΗΧΟ {(ΜΗ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΜΕ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙ) (χμμμ, παίζει και να προλάβει τελικά γιατί ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΖΩ ΟΥΤΕ ΤΣΕΚΑΡΩ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ...ΕΙΜΑΙ ΨΥΧΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ)}, ΤΟΥΣ ΚΟΛΑΣΜΕΝΟΥΣ-ΕΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ-ΕΣ, ΤΗΝ 6η ΔΙ-ΑΙΣΘΗΣΗ, ΤΟ ΚΑΛΟ SEX, ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ, ΤΟ ΠΟΤΟ, ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΙΣΕΙ ΤΑ ΗΜΙΜΕΤΡΑ, ΤΗΝ ΤΣΙΓΚΟΥΝΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ, ΤΙΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΕΝΟΜΥΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ. ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG EINAI ΔΙΚΟ ΜΟΥ (καλά λέμε τώρα) και ΔΕΝ θα παλέψω στην ΛΑΣΠΗ με όλους όσους ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΟΥΝ να το λερώσουν ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ...και κάτι ακόμα....ΔΕΝ ΘΕΛΩ Άνdρρα.

O.P.A. - Η καρδιά μου



ΖΩΑΚΙΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ,ΟΧΙ,δεν μπορούσαν να το κρατήσουν σε ένα επίπεδο μουσικής ταμπέλας, τα παλικάρια είναι ΟΠΑ πάει και τελείωσε. Και άμα δεν σ'αρέσει ΜΗΝ ΤΟ ΑΚΟΥΣ ΡΕ. Υπάρχουν κάποιοι μαλάκες σαν εμένα που λιώνουν για τέτοια ντιριντάχτα ελληνοtra(n)sh(e).
Ρισπεκτ στον τόνισμο "είναί κι ενά σου χάδι"




O.P.A (Oppressive People Attack)
Μουσική/Στίχοι: Γκικοδήμας Γιώργος & Ευσταθίου Γιάννης



Όπως χτυπάει η καρδιά μου κάθε βράδυ, κάθε της χτύπος είναι κι ένα σου χάδι
Κάθε χτύπος στην καρδιά μου είναι κι ένα σου σημάδι, Κάθε χτύπος στην καρδιά μου, Κάθε χτύπος στην καρδιά μου

Όταν θα νοιώσω την ανάσα σου να καίει, το μαχαίρι θα κόψει την ντροπή
Όταν θα νοιώσω το κορμί σου να με σφίγγει, θα πετάξει η ψυχή μου σαν πουλί
Κάθε χτύπος που χτυπάει στην καρδιά μου θα πετάξει κι η ψυχή μου σαν πουλί
Κάθε χτύπος που χτυπάει, ναι
Και περιμένω στο σκοτάδι σαν φονιάς, να σε σκοτώσω μ' ένα μου φιλί
Όταν θα νοιώσω την ανάσα σου κοντά μου, το μαχαίρι θα κόψει την ντροπή
Όπως χτυπάει η καρδιά μου, θα πετάξει η ψυχή μου σαν πουλί
Όταν θα νοιώσω την ανάσα σου κοντά μου, το μαχαίρι θα κόψει την ντροπή, ναι

Όπως χτυπάει η καρδιά μου κάθε βράδυ, κάθε της χτύπος είναι κι ένα σου χάδι
Κάθε χτύπος στην καρδιά μου είναι κι ένα σου σημάδι, Κάθε χτύπος στην καρδιά μου, Κάθε χτύπος στην καρδιά μου

Όταν θα νοιώσω την ανάσα σου να καίει σαν το μαχαίρι θα κόψει την ντροπή
Στην αγκαλιά σου να με σφίγγεις και να νοιώθω πως πετάει η ψυχή μου σαν πουλί
Κάθε χτύπος στην καρδιά μου είναι κι ένα σου σημάδι
Κάθε χτύπος στην καρδιά μου είναι κι ένα σου χάδι
Κάθε χτύπος στην καρδιά μου είναι κι ένα σου σημάδι, γιατί...
Και περιμένω στο σκοτάδι σαν φονιάς, να σε σκοτώσω μ' ένα μου φιλί
Όταν θα νοιώσω την ανάσα σου να καίει θα πετάξει η ψυχή μου σαν πουλί
Θα το νοιώθω, πως θα πετάξει η ψυχή μου όταν θα νοιώσω την ανάσα σου κοντά μου
σαν το μαχαίρι θα κόψει την ντροπή, θα κόψει, ναι

Όπως χτυπάει η καρδιά μου κάθε βράδυ, κάθε της χτύπος είναι κι ένα σου χάδι
Κάθε χτύπος στην καρδιά μου είναι κι ένα σου σημάδι, Κάθε χτύπος στην καρδιά μου, Κάθε χτύπος στην καρδιά μου.